Filter Transformation

november 09, 2016


Wat zo'n filtertje allemaal wel niet kan doen met je foto! Vandaag heb ik een paar fotootjes, met en zonder filter. Ik bewerk mijn foto's altijd met Polarr en heb voor al deze foto's AB1 Paper gebruikt. Misschien dat ik dit wel vaker ga doen, foto's met en zonder filter posten. Best wel leuk om te doen vond ik zo.


Hier heb ik nog een aantal foto's die gewoon wel mooi zijn. Maar als je ze dan iets bewerk met dit filter zijn ze gewoon echt heel erg mooi! Ja, ik vind ze er allemaal een stuk toffer op worden. Sowieso kan een zwart-wit filter je foto heel vaak nog redden, als er iets niet helemaal scherp is of juist als je hele rode wangen hebt van het sporten of zo.


Zeg nou eens heel eerlijk de foto hier boven is toch veel artistieker met dit filtertje er over heen? Volgens mij heb je nu wel in de gaten dat ik dit filtertje wel een beetje leuk vind.

De foto hier onder had ik pas ook al op Instagram gezet en ik vind hem echt heel erg gaaf. Alleen kreeg ik al wel gelijk van Vera een appje waarom ik hem er op had gezet. Uiteindelijk vond ze het goed hoor want zeg nou zelf deze foto is echt heel erg gaaf en ze staat er ook hartstikke leuk op. (Aks je het niet goed vindt haal je hem er maar weer vanaf!)


Dan heb ik hier nu alleen nog een fotootje van mij. Deze was eigenlijk niet helemaal 100% scherp maar ik vond hem wel heel mooi. Door dit filtertje is dat helemaal niet erg meer! Hij is er juist heel erg tof uitgekomen, ook al is het nog steeds raar zo'n foto van jezelf.


Dat was het dan alweer voor vandaag! Ik ben wel trots op deze foto's ze zijn echt wel tof geworden. En wat vinden jullie van mijn outfit op de laatste foto? Draag jij ook wel eens een kort broekje in de zomer? Dit is namelijk echt een broekje voor in de winter, met die kleuren en zo. Ik draag er daarom ook gewoon een panty onder dan kan het prima (alleen op de fiets wat koud).

Liefs,
Roos

You Might Also Like

1 reacties