Wat ik je wil vertellen over goede voornemens

januari 04, 2017


Vandaag is het al 4 Januari nu toch willen wij jullie nog een gelukkig en mooi 2017 wensen. Ik hoop maar dat jullie allemaal nog je vingers hebben en dat je nu blij dit zit te lezen. Over de jaarwisseling wordt altijd veel te groot gedacht. Bloglovin wordt opeens overspoelt door artikeltjes waarin iedereen elkaar een fijne jaarwisseling wenst. Heel leuk en ook ik doe eraan mee maar wat verschilt er nu eigenlijk? De dag erna is het nog even koud, iedereen is nog steeds even groot, alleen het cijfertje verspringt.


Tuurlijk het is echt heel gezellig en het heeft wel een speciaal sfeertje maar moeten we hier voor opeens allemaal goede voornemens gaan bedenken? Volgend jaar heb je waarschijnlijk weer precies dezelfde voornemens, gezonder eten, meer sporten en meer om andere denken. Dat dus allemaal, veel succes die eerste 2 maanden daarna ben je het vast al weer vergeten. Moeten we niet gewoon altijd gezond leven en lief zijn voor elkaar?


Ik ben ook heus wel van plan om gezonder te gaan leven. Want geef nou toe in de kerstvakantie is niemand echt gezond bezig? Met kerst eet je gewoon heel veel van alles en met Oud en Nieuw neem je gewoon 6 oliebollen. Waarschijnlijk denk jij ook op die dagen 'Na de feestdagen ga ik echt beter letten op mijn voedsel.' Tuurlijk ik ook en ik heb ook echt zin in de zomer om weer te gaan skeeleren (nee eigenlijk rolschaatsen ik wil gewoon echt van die retrorolschaatsen, waarschijnlijk heb ik hier zin in dankzij Pinterest, Pinterest bedankt).

Nou dat was even mijn zeurmomentje ik heb niks tegen mensen die goede voornemens hebben hoor maar noem het voortaan gewoon een doel, een doel wil je kosten wat kost bereiken. Dus heel veel kusjes en als je dit lees, laat even een reactie achter met wat voor posts je van ons zou willen zien.

Liefs,
Roos

You Might Also Like

0 reacties