3 Tips op Warmetruiendag

februari 10, 2017


10 Februari, ook wel warme-truien-dag. Ik wist gisteren nog helemaal niet dat we vandaag allemaal onze dikste trui aan moest trekken maar heb het onbewust toch gedaan. Vandaag is het de bedoeling dat iedereen de verwarming een graden lager draait en zijn of haar dikste trui aan trekt. Vandaag heb  ik een paar kleine tips waardoor jij ook kunt besparen.


Welterusten

Als je gaat slapen is het echt niet nodig om je verwarming aan te laten staan. Heb je het snel koud trek dan gewoon 3 paar sokken, een dikke joggingsbroek en 2 truien over elkaar heen aan. Als dat nog niet genoeg is kun je ook altijd nog extra dekens en kussens in je bed leggen.

United Wardrobe

Marktplaats maar dan voor al je kleding. Heb je een kast vol kleding en weet je echt niet meer wat je er mee moet doen? Dump het gewoon allemaal op je eigen account op Unitedwardrobe.com en je kunt beginnen met verkopen. Maar ook kun je zo heel gemakkelijk en goedkoop je kleding scoren. HIER vindt je mijn pagina (nu staat er alleen nog niks op).

Cadeautje

Een cadeau hoeft niet heel veel geld te kosten. Het is vaak zelfs veel leuker als je zelf wat maak/bedenk. Zoiets vindt ik zelf ook altijd veel leuker om te krijgen!


Dat waren mijn 3 tipjes al weer om je portemonnee een beetje blij te houden en ook een beetje om het milieu om ons heen blij te houden. Ik zou zeggen trek nog snel je warme trui aan en draai de verwarming gelijk 4 graden kouder. Zo kun jij ook nog een klein steentje bijdragen aan en beter milieu.
Je hebt gelijk die 4 graden gaan niet helpen, alleen als iedereen in Nederland zijn verwarming 4 graden kouder zet zijn we toch al goed op weg!

Liefs,
Roos

You Might Also Like

0 reacties