Mijn verlanglijstje?!

februari 23, 2017






Binnenkort ben ik jarig...
Benieuwd naar wat ik voor mijn verjaardag wil?!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nog een paar weekjes wachten en dan wordt ik eindelijk 15!
Ik heb al een poosje in me hoofd wat ik graag zou willen..
Hieronder heb ik 5 dingen die ik graag zou willen:













1. een krultang
Afbeeldingsresultaat voor professionele krultang 5 delige set

Ik wil super graag een krultang!'
Gewoon omdat ik altijd stijl haar heb vind ik het wel eens leuk om krullen te hebben.
Ik zou dan graag deze willen.
Omdat je bij deze 5 opzet stukken hebt, dus kan ik allemaal verschillende krullen maken.
En heb je dus niet de hele tijd dezelfde krullen


2. parfum


Afbeeldingsresultaat voor vrouwen parfum

Oh, een hele lekkere parfum.
Ik weet niet precies wat voor een parfum ik wil.
Maar in ieder geval een heel lekker geurtje.
Weten jullie een lekker geurtje?!
Laat het weten in de reactie hieronder.

3. horloge
Afbeeldingsresultaat voor cluse horloge

Als derde zou ik echt graag een horloge willen.
Als eerste omdat mijn oude bijna kapot is maar vooral omdat deze Cluse horloges super mooi zijn.
Ik vind deze horloges super chic staan.
Heb jij ook interesse in zo'n mooie horloge kijk vooral even op deze site: clusewatches.com .

4. tas

Handtas - Zwart - DAMES | H&M NL


Als vierde zou ik graag een tas willen.
Een wat kleinere tas, omdat ik een grotere tas heb voor school.
Maar soms heb ik wat minder boeken nodig, dus dan is het makkelijker om een wat kleiner tas te hebben.


5. posters



Afbeeldingsresultaat voor desenio slaapkamer



Posters aan een rek boven me bureau.
Ik vind deze posters zo cool!
Er zijn hele mooie poster rustige mooie en leuke posters!
Ben jij ook benieuwd naar deze posters kijk vooral op deze site:
https://desenio.nl/

Dit was mijn verlanglijstje!
Ik hoop dat jullie er misschien ook iets aan hebben!

liefs,
Vera

You Might Also Like

7 reacties

  1. Super leuk lijstje. Ikzelf vind het appeltje van DKNY wel goed of het appeltje van Nina.
    Die horloges zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zulke posters ook altijd tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh ik wil ook al best lang een lekkere parfum, maar ik heb ook geeeen idee wat ik wil. Ik denk dat ik gewoon maar weer eens wat geurtjes moet gaan proberen :) En zo leuk, allemaal van die postertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil zelf ook heel graag posters van die website, ze zijn echt zo enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen