Favorieten en Spam je Blog

april 29, 2017


Vandaag deel ik, Roos mijn favoriete YouTubers en bloggers met jullie. Voor degene die vandaag een lekker relaxt dagje voor de boeg hebben of vanavond niks te doen hebben. Pak je mobiel erbij en zoek al deze geweldige mensen even op!


Ik denk dat iedereen tegenwoordig wel eens op YouTube kijkt. Iedereen heeft wel die ene bekende YouTuber die je non-stop bekijkt en het liefst 4 nieuwe uploads op een dag van hebt. Vandaag deel ik er ook een paar maar dan wel degene die jij waarschijnlijk nog niet heel goed kent.


1. JosieFromSpace
Haar video's zijn zo inspirerend en hebben echt een toffe vintage vibe. Ze maakt echt mooie video's en bewerkt alles ook weer zo origineel. De video's die zij plaatst hebben vaak iets te maken met haar veganistische leven en haar gevoel voor Fashion.
2.AmandaRachLee
Sinds kort hebben Vera en ik een Bullet Journal waar we binnenkort meer over willen laten zien. Hiervoor zocht ik naar inspiratie en op haar kanaal kun je echt de mooiste journals vinden, echt geweldig hoe zij dat allemaal doet.
3.SarahDienne
Ook op het kanaal van Sarah staan de mooiste video's van echt goede kwaliteit. Ze is ongeveer van dezelfde leeftijd als mij wat het ook wat leuker en persoonlijker maakt. Ze plaatst vooral Lifestyle gerelateerde video's die ik persoonlijk heel leuk vind om te zien.


Zoals ik al had gezegd deel ik ook nog mijn favoriete blogs. Aangezien ik nu al langer dan een jaar blog ben ik al ontzettend veel mooie blogs tegengekomen en ik deel hier nu een paar niet al te bekende blogs die zeker wel een kijkje waard zijn.

 

1.LaMyrthille
Myrthe is echt de meest creatieve persoon die ik ken (online dan). Van al haar artikels maakt ze zo'n werk en het resultaat mag er dan ook vaak wel zijn. Ze is niet de standaard fashion en Beauty blogger maar deelt gewoon van alles uit haar spontane leven op een enthousiaste en creatieve manier.
2.HashtagEva
Eva ken ik dan wel weer persoonlijk en is naast een hele goede blogger ook echt een leuke meid! Haar posts zijn erg afwisselend en verschillend wat het zo leuk maakt om haar blog eens een bezoekje te brengen. Alles beeld ze uit en schrijft ze op haar eigen manier wat haar blog zo mooi en persoonlijk maakt.
3.AnneMare
Op Anne's blog kom je de leukste artikels tegen. Ze plaatst van alles en nog wat en schrijft heerlijk spontaan. Je moet ook zeker eens een bezoekje op haar blog plannen want je weet niet wat je mist!


Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Zelf ben ik echt hele blij met het resultaat, Vera staat er zo mooi op ook al denkt ze er zelf anders over )slaat nergens op'. Ik hoop dus ook dat ik deze foto´s mag posten van haar strakjes.

Ook ben ik wel benieuwd wie jouw favoriete YouTuber of Blogger is. Dus schaam je vooral niet en laat een reactie achter zodat ik ook daar even een kijkje kan nemen. Ook mag je natuurlijk je eigen blog/youtubekanaal even promoten, altijd leuk.

Liefs,
Roos

You Might Also Like

10 reacties

  1. Goals, ik heb dat jasje (op de laatse foto) ook! Nummer 2 van het YouTube lijstje ken ik geloof ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto's zijn echt super leuk geworden! Mijn favoriete YouTube kanaal op het moment is Jordan Clark, haar video's zijn rustig, en enorm mooi. Zeker de moeite om een te bekijken.

      Ps. Ik had iets te snel op publiceren gedrukt, oeps...

      Verwijderen
    2. Ik ga haar zo meteen zeker even opzoeken! Die jas zit heerlijk, de mijne komt van Loavies vandaan.

      Verwijderen
  2. Ik heb gelijk de youtube kanalen gecheckt, en geabonneerd ;) Sara kende ik al, ze maakt indd hele mooie video's! En de blogs kende ik ook al, en wat ontzettend lief dat ik er ook tussen sta! ♥
    PS: ik hoop dat de reactie nu niet dubbel binnenkomt maar het lukte vgm net niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe mensen zeg! ik maak ook youtube video's, gisteren de 7300 abonnees gehaald :) YES!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw echt superlief dat ik op het lijstje van je favoriete bloggers sta! :) Dankjewel, dat is echt een heel leuk compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's met die kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Myrthe is inderdaad zo creatief. Ik kende er een aantal en heel veel nog niet. Dus dankjewel. Ik ga zeker ook op hun blog / Youtube kanaal kijken.

    BeantwoordenVerwijderen