Vakantie?!

april 11, 2017

Een paar ideetjes om je vakantie door te komen...

Over een poosje komt de meivakantie er weer aan, en ja wat moet je  dan doen.
Ik heb een paar ideetjes die je zou kunnen doen als je de vakantie echt niet door kom.  
Ik heb helaas maar 1 week vakantie, en jullie?!
Ik heb hier 7 ideetjes die je zou kunnen proberen, en als je echt niet kunt kiezen of je verveelt je echt heel erg. Dan doe je er gewoon elke dag 1tje...


1. Maak je eigen bucketlist.
Maak een bucketlist van wat je in de vakantis graag wilt doen of maak een bucketlist die je in een jaar wilt doen. 
En probeer zoveel mogelijk dingen te halen.

2. Vriendinnendag
Nodig je vriendinnen uit voor een echt meidendagje.
Koop maskertjes en zoek een hele goeie of een hele slechte film uit. 
Koop super veel eten en drinken.
Vooral veel chocola...
Leg matrassen en kussen en dekens op de grond, en je party kan beginnen.


3. Kamperen in de voortuin.
Pak de tent van zolder.
En zet hem in je voortuin.
En ja als je geen voortuin heb, dan zet je hem in de achtertuin. En als je helemaal geen tuin heb dan zet je hem op het balkon.
Matras erin, heel veel tijdschriften en natuurlijk ook weer heel veel chocola.

4.sporten
Ga een dagje naar de sportschool.
Ik zou dat ook graag nog een keertje willen doen, naar een sportschool.
Alleen ehm. Ja daar ben ik alleen nog niet aan toe gekomen.

5. Maak een 3 gangen menu.
Maak een 3 gangen menu voor je familie of/en vrienden.
Maak een officele menukaart en versier het huis.
Maak je lekkerste gerechten.
En BON APPATIT!




              6. Winkelen
      Winkelen, zomerkleren kopen.
      Een paar winkel ideetjes: arnhem,                   amersfoort, venendaal, ede.

                7. Fotoshoot
       Zoek een leuke plek om leuke foto's te            maken, bijv. Een graffitimuur of een              leuk straatje. Weten jullie nog leuke                plekjes? Laat het ons weten!
       En zoeken jullie nog iemand die foto's            van je kunt maken check dan even de            blog van roos soitsrose.blogspot.com.




Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben,
En ik wens jullie alvast een super leuke vakantie!

Doeii♡

You Might Also Like

0 reacties